Argila strategie creatie evenementen


Image

Over Argila

Argila is opgericht door Sander van der Kleij. 
Van der Kleij behaalde in 1996 het doctoraal Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam met als specialisatie Mediastudies. 
Hierna ging hij als senior tv-planner/ researcher aan de slag bij MediaCom waar hij voor klanten als Procter & Gamble, GlaxoSmithKline Beecham, Roche Nicolas, Mars, Warner Brothers en Virgin zijn ervaring opdeed in mediastrategie, -inkoop en -research.

In 1999 maakt hij de overstap naar de commerciële afdeling van TMF van Lex Harding. In de functies van accountmanager en salesmanager was hij verantwoordelijk voor diverse spot en non-spot projecten en het aansturen van de commerciële afdeling. In 2001 was hij als sales manager en account director werkzaam bij de zenders van MTV Networks. Naast de ontwikkeling en uitvoering van het commercieel beleid was hij ook verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van diverse marketing partnerships.






Enkele voorbeelden van TMF en MTV-projecten zijn:
  • TMF Awards in samenwerking met Nokia en Hi
  • Club MTV in samenwerking met McDonald's
  • TMF Games Maand in samenwerking met Electronic Arts, Free Record Shop, Ubisoft , PC Zone en Playnation
  • TMF Offside in samenwerking met Nike
  • Axe Nightguide in samenwerking met Unilever

In 2003 maakte hij de overstap naar de STER waar hij als sales manager radio en internet verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het commercieel beleid. Tevens gaf hij leiding aan de commerciële afdelingen van de radiostations en internet. Deze afdelingen werken onder andere voor Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 4 en alle sites van de publieke omroep. Hij was in die tijd ook lid van de promotiecommissie van het Platform Radio Exploitanten (PRE).  In 2005 werd Van der Kleij zelfstandig ondernemer en vennoot bij Just Ask VOF
Just Ask is producent in sport, cultuur, media en muziek. Zij produceerden diverse evenementen voor een breed scala aan klanten waaronder: NOC*NSF, Museumvereniging, EMC2, KNKV, UBS, MWG, E-Power, Bloomingdale, Sky Radio en Radio 538. Evenementen oa: Nationale Sportweek, Museumcongres, Homecoming Paralympische Ploeg, EMC Out of the Box, UBS Winterparty, E-Power Cup, Sky Radio Run, 538@Ibiza.

In november 2010 richtte Van der Kleij zijn eigen bureau Argila op.





Image

Over Argila



Enkele voorbeelden van TMF en MTV-projecten zijn:
  • TMF Awards in samenwerking met Nokia en Hi
  • Club MTV in samenwerking met McDonald's
  • TMF Games Maand in samenwerking met Electronic Arts, Free Record Shop, Ubisoft , PC Zone en Playnation
  • TMF Offside in samenwerking met Nike
  • Axe Nightguide in samenwerking met Unilever

In 2003 maakte hij de overstap naar de STER waar hij als sales manager radio en internet verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het commercieel beleid. Tevens gaf hij leiding aan de commerciële afdelingen van de radiostations en internet. Deze afdelingen werken onder andere voor Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 4 en alle sites van de publieke omroep. Hij was in die tijd ook lid van de promotiecommissie van het Platform Radio Exploitanten (PRE).  In 2005 werd Van der Kleij zelfstandig ondernemer en vennoot bij Just Ask VOF
Just Ask is producent in sport, cultuur, media en muziek. Zij produceerden diverse evenementen voor een breed scala aan klanten waaronder: NOC*NSF, Museumvereniging, EMC2, KNKV, UBS, MWG, E-Power, Bloomingdale, Sky Radio en Radio 538. Evenementen oa: Nationale Sportweek, Museumcongres, Homecoming Paralympische Ploeg, EMC Out of the Box, UBS Winterparty, E-Power Cup, Sky Radio Run, 538@Ibiza.

In november 2010 richtte Van der Kleij zijn eigen bureau Argila op.



Enkele voorbeelden van TMF en MTV-projecten zijn:
  • TMF Awards in samenwerking met Nokia en Hi
  • Club MTV in samenwerking met McDonald's
  • TMF Games Maand in samenwerking met Electronic Arts, Free Record Shop, Ubisoft , PC Zone en Playnation
  • TMF Offside in samenwerking met Nike
  • Axe Nightguide in samenwerking met Unilever

In 2003 maakte hij de overstap naar de STER waar hij als sales manager radio en internet verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het commercieel beleid. Tevens gaf hij leiding aan de commerciële afdelingen van de radiostations en internet. Deze afdelingen werken onder andere voor Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 4 en alle sites van de publieke omroep. Hij was in die tijd ook lid van de promotiecommissie van het Platform Radio Exploitanten (PRE).  In 2005 werd Van der Kleij zelfstandig ondernemer en vennoot bij Just Ask VOF

Just Ask is producent in sport, cultuur, media en muziek. Zij produceerden diverse evenementen voor een breed scala aan klanten waaronder:
NOC*NSF, Museumvereniging, EMC2, KNKV, UBS, MWG, E-Power, Bloomingdale, Sky Radio en Radio 538.

Evenementen oa: Nationale Sportweek, Museumcongres, Homecoming Paralympische Ploeg, EMC Out of the Box, UBS Winterparty, E-Power Cup, Sky Radio Run, 538@Ibiza.

In november 2010 richtte Van der Kleij zijn eigen bureau Argila op.




Enkele voorbeelden van TMF en MTV-projecten zijn:
  • TMF Awards in samenwerking met Nokia en Hi
  • Club MTV in samenwerking met McDonald's
  • TMF Games Maand in samenwerking met Electronic Arts, Free Record Shop, Ubisoft , PC Zone en Playnation
  • TMF Offside in samenwerking met Nike
  • Axe Nightguide in samenwerking met Unilever

In 2003 maakte hij de overstap naar de STER waar hij als sales manager radio en internet verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het commercieel beleid. Tevens gaf hij leiding aan de commerciële afdelingen van de radiostations en internet. Deze afdelingen werken onder andere voor Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 4 en alle sites van de publieke omroep. Hij was in die tijd ook lid van de promotiecommissie van het Platform Radio Exploitanten (PRE).  In 2005 werd Van der Kleij zelfstandig ondernemer en vennoot bij Just Ask VOF



Just Ask is producent in sport, cultuur, media en muziek. Zij produceerden diverse evenementen voor een breed scala aan klanten waaronder:
NOC*NSF, Museumvereniging, EMC2, KNKV, UBS, MWG, E-Power, Bloomingdale, Sky Radio en Radio 538.

Evenementen oa: Nationale Sportweek, Museumcongres, Homecoming Paralympische Ploeg, EMC Out of the Box, UBS Winterparty, E-Power Cup, Sky Radio Run, 538@Ibiza.

In november 2010 richtte Van der Kleij zijn eigen bureau Argila op.




Image

Over Argila

Argila is opgericht door Sander van der Kleij.  Van der Kleij behaalde in 1996 het doctoraal Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam met als specialisatie Mediastudies.  Hierna ging hij als senior tv-planner/ researcher aan de slag bij MediaCom waar hij voor klanten als Procter & Gamble, GlaxoSmithKline Beecham, Roche Nicolas, Mars, Warner Brothers en Virgin zijn ervaring opdeed in mediastrategie, -inkoop en -research. In 1999 maakt hij de overstap naar de commerciële afdeling van TMF van Lex Harding. In de functies van accountmanager en salesmanager was hij verantwoordelijk voor diverse spot en non-spot projecten en het aansturen van de commerciële afdeling. In 2001 was hij als sales manager en account director werkzaam bij de zenders van MTV Networks. Naast de ontwikkeling en uitvoering van het commercieel beleid was hij ook verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van diverse marketing partnerships.


Enkele voorbeelden van TMF en MTV-projecten zijn:
  • TMF Awards in samenwerking met Nokia en Hi
  • Club MTV in samenwerking met McDonald's
  • TMF Games Maand in samenwerking met Electronic Arts, Free Record Shop, Ubisoft , PC Zone en Playnation
  • TMF Offside in samenwerking met Nike
  • Axe Nightguide in samenwerking met Unilever

In 2003 maakte hij de overstap naar de STER waar hij als sales manager radio en internet verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het commercieel beleid. Tevens gaf hij leiding aan de commerciële afdelingen van de radiostations en internet. Deze afdelingen werken onder andere voor Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 4 en alle sites van de publieke omroep. Hij was in die tijd ook lid van de promotiecommissie van het Platform Radio Exploitanten (PRE).  In 2005 werd Van der Kleij zelfstandig ondernemer en vennoot bij Just Ask VOF
Just Ask is producent in sport, cultuur, media en muziek. Zij produceerden diverse evenementen voor een breed scala aan klanten waaronder: NOC*NSF, Museumvereniging, EMC2, KNKV, UBS, MWG, E-Power, Bloomingdale, Sky Radio en Radio 538. Evenementen oa: Nationale Sportweek, Museumcongres, Homecoming Paralympische Ploeg, EMC Out of the Box, UBS Winterparty, E-Power Cup, Sky Radio Run, 538@Ibiza.

In november 2010 richtte Van der Kleij zijn eigen bureau Argila op.



Enkele voorbeelden van TMF en MTV-projecten zijn:
  • TMF Awards in samenwerking met Nokia en Hi
  • Club MTV in samenwerking met McDonald's
  • TMF Games Maand in samenwerking met Electronic Arts, Free Record Shop, Ubisoft , PC Zone en Playnation
  • TMF Offside in samenwerking met Nike
  • Axe Nightguide in samenwerking met Unilever

In 2003 maakte hij de overstap naar de STER waar hij als sales manager radio en internet verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het commercieel beleid. Tevens gaf hij leiding aan de commerciële afdelingen van de radiostations en internet. Deze afdelingen werken onder andere voor Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 4 en alle sites van de publieke omroep. Hij was in die tijd ook lid van de promotiecommissie van het Platform Radio Exploitanten (PRE).  In 2005 werd Van der Kleij zelfstandig ondernemer en vennoot bij Just Ask VOF

Just Ask is producent in sport, cultuur, media en muziek. Zij produceerden diverse evenementen voor een breed scala aan klanten waaronder:
NOC*NSF, Museumvereniging, EMC2, KNKV, UBS, MWG, E-Power, Bloomingdale, Sky Radio en Radio 538.

Evenementen oa: Nationale Sportweek, Museumcongres, Homecoming Paralympische Ploeg, EMC Out of the Box, UBS Winterparty, E-Power Cup, Sky Radio Run, 538@Ibiza.

In november 2010 richtte Van der Kleij zijn eigen bureau Argila op.





Image

Over Argila

Argila is opgericht door Sander van der Kleij.  Van der Kleij behaalde in 1996 het doctoraal Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam met als specialisatie Mediastudies. Hierna ging hij als senior tv-planner/ researcher aan de slag bij MediaCom waar hij voor klanten als Procter & Gamble, GlaxoSmithKline Beecham, Roche Nicolas, Mars, Warner Brothers en Virgin zijn ervaring opdeed in mediastrategie, -inkoop en -research. In 1999 maakt hij de overstap naar de commerciële afdeling van TMF van Lex Harding. In de functies van accountmanager en salesmanager was hij verantwoordelijk voor diverse spot en non-spot projecten en het aansturen van de commerciële afdeling. In 2001 was hij als sales manager en account director werkzaam bij de zenders van MTV Networks. Naast de ontwikkeling en uitvoering van het commercieel beleid was hij ook verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van diverse marketing partnerships. Enkele voorbeelden van TMF en MTV-projecten zijn:
  • TMF Awards in samenwerking met Nokia en Hi
  • Club MTV in samenwerking met McDonald's
  • TMF Games Maand in samenwerking met Electronic Arts, Free Record Shop, Ubisoft , PC Zone en Playnation
  • TMF Offside in samenwerking met Nike
  • Axe Nightguide in samenwerking met Unilever

In 2003 maakte hij de overstap naar de STER waar hij als sales manager radio en internet verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het commercieel beleid. Tevens gaf hij leiding aan de commerciële afdelingen van de radiostations en internet. Deze afdelingen werken onder andere voor Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 4 en alle sites van de publieke omroep. Hij was in die tijd ook lid van de promotiecommissie van het Platform Radio Exploitanten (PRE).  In 2005 werd Van der Kleij zelfstandig ondernemer en vennoot bij Just Ask VOF. Just Ask is producent in sport, cultuur, media en muziek. Zij produceerden diverse evenementen voor een breed scala aan klanten waaronder: NOC*NSF, Museumvereniging, EMC2, KNKV, UBS, MWG, E-Power, Bloomingdale, Sky Radio en Radio 538. Evenementen oa: Nationale Sportweek, Museumcongres, Homecoming Paralympische Ploeg, EMC Out of the Box, UBS Winterparty, E-Power Cup, Sky Radio Run, 538@Ibiza.

In november 2010 richtte Van der Kleij zijn eigen bureau Argila op.




Image

Over Argila

Argila is opgericht door Sander van der Kleij.  Van der Kleij behaalde in 1996 het doctoraal Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam met als specialisatie Mediastudies. Hierna ging hij als senior tv-planner/ researcher aan de slag bij MediaCom waar hij voor klanten als Procter & Gamble, GlaxoSmithKline Beecham, Roche Nicolas, Mars, Warner Brothers en Virgin zijn ervaring opdeed in mediastrategie, -inkoop en -research. In 1999 maakt hij de overstap naar de commerciële afdeling van TMF van Lex Harding. In de functies van accountmanager en salesmanager was hij verantwoordelijk voor diverse spot en non-spot projecten en het aansturen van de commerciële afdeling. In 2001 was hij als sales manager en account director werkzaam bij de zenders van MTV Networks. Naast de ontwikkeling en uitvoering van het commercieel beleid was hij ook verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van diverse marketing partnerships. Enkele voorbeelden van TMF en MTV-projecten zijn:
  • TMF Awards in samenwerking met Nokia en Hi
  • Club MTV in samenwerking met McDonald's
  • TMF Games Maand in samenwerking met Electronic Arts, Free Record Shop, Ubisoft , PC Zone en Playnation
  • TMF Offside in samenwerking met Nike
  • Axe Nightguide in samenwerking met Unilever

In 2003 maakte hij de overstap naar de STER waar hij als sales manager radio en internet verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het commercieel beleid. Tevens gaf hij leiding aan de commerciële afdelingen van de radiostations en internet. Deze afdelingen werken onder andere voor Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 4 en alle sites van de publieke omroep. Hij was in die tijd ook lid van de promotiecommissie van het Platform Radio Exploitanten (PRE).  In 2005 werd Van der Kleij zelfstandig ondernemer en vennoot bij Just Ask VOF. Just Ask is producent in sport, cultuur, media en muziek. Zij produceerden diverse evenementen voor een breed scala aan klanten waaronder: NOC*NSF, Museumvereniging, EMC2, KNKV, UBS, MWG, E-Power, Bloomingdale, Sky Radio en Radio 538. Evenementen oa: Nationale Sportweek, Museumcongres, Homecoming Paralympische Ploeg, EMC Out of the Box, UBS Winterparty, E-Power Cup, Sky Radio Run, 538@Ibiza.

In november 2010 richtte Van der Kleij zijn eigen bureau Argila op.




Image

Over Argila

Argila is opgericht door Sander van der Kleij. 

Van der Kleij behaalde in 1996 het doctoraal Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam met als specialisatie Mediastudies. Hierna ging hij als senior tv-planner/ researcher aan de slag bij MediaCom waar hij voor klanten als Procter & Gamble, GlaxoSmithKline Beecham, Roche Nicolas, Mars, Warner Brothers en Virgin zijn ervaring opdeed in mediastrategie, -inkoop en -research.

In 1999 maakt hij de overstap naar de commerciële afdeling van TMF van Lex Harding. In de functies van accountmanager en salesmanager was hij verantwoordelijk voor diverse spot en non-spot projecten en het aansturen van de commerciële afdeling.

In 2001 was hij als sales manager en account director werkzaam bij de zenders van MTV Networks. Naast de ontwikkeling en uitvoering van het commercieel beleid was hij ook verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van diverse marketing partnerships. Enkele voorbeelden van TMF en MTV-projecten zijn:

  • TMF Awards in samenwerking met Nokia en Hi
  • Club MTV in samenwerking met McDonald's
  • TMF Games Maand in samenwerking met Electronic Arts, Free Record Shop, Ubisoft , PC Zone en Playnation
  • TMF Offside in samenwerking met Nike
  • Axe Nightguide in samenwerking met Unilever

In 2003 maakte hij de overstap naar de STER waar hij als sales manager radio en internet verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het commercieel beleid. Tevens gaf hij leiding aan de commerciële afdelingen van de radiostations en internet. Deze afdelingen werken onder andere voor Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 4 en alle sites van de publieke omroep. Hij was in die tijd ook lid van de promotiecommissie van het Platform Radio Exploitanten (PRE). 

In 2005 werd Van der Kleij zelfstandig ondernemer en vennoot bij Just Ask VOF. Just Ask is producent in sport, cultuur, media en muziek. Zij produceerden diverse evenementen voor een breed scala aan klanten waaronder:
NOC*NSF, Museumvereniging, EMC2, KNKV, UBS, MWG, E-Power, Bloomingdale, Sky Radio en Radio 538. Evenementen oa: Nationale Sportweek, Museumcongres, Homecoming Paralympische Ploeg, EMC Out of the Box, UBS Winterparty, E-Power Cup, Sky Radio Run, 538@Ibiza.

In november 2010 richtte Van der Kleij zijn eigen bureau Argila op.






1996

Argila is opgericht door Sander van der Kleij. Van der Kleij behaalde in 1996 het doctoraal Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam met als specialisatie Mediastudies. Hierna ging hij als senior tv-planner/ researcher aan de slag bij MediaCom waar hij voor klanten als Procter & Gamble, GlaxoSmithKline Beecham, Roche Nicolas, Mars, Warner Brothers en Virgin zijn ervaring opdeed in mediastrategie, -inkoop en -research.

1999

In 1999 maakt hij de overstap naar de commerciële afdeling van TMF van Lex Harding. In de functies van accountmanager en salesmanager was hij verantwoordelijk voor diverse spot en non-spot projecten en het aansturen van de commerciële afdeling.

2001

In 2001 was hij als sales manager en account director werkzaam bij de zenders van MTV Networks. Naast de ontwikkeling en uitvoering van het commercieel beleid was hij ook verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van diverse marketing partnerships. Enkele voorbeelden van TMF en MTV-projecten zijn:

  • TMF Awards in samenwerking met Nokia en Hi
  • Club MTV in samenwerking met McDonald's
  • TMF Games Maand in samenwerking met Electronic Arts, Free Record Shop, Ubisoft , PC Zone en Playnation
  • TMF Offside in samenwerking met Nike
  • Axe Nightguide in samenwerking met Unilever

2003

In 2003 maakte hij de overstap naar de STER waar hij als sales manager radio en internet verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het commercieel beleid. Tevens gaf hij leiding aan de commerciële afdelingen van de radiostations en internet. Deze afdelingen werken onder andere voor Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 4 en alle sites van de publieke omroep. Hij was in die tijd ook lid van de promotiecommissie van het Platform Radio Exploitanten (PRE). 

2005

In 2005 werd Van der Kleij zelfstandig ondernemer en vennoot bij Just Ask VOF. Just Ask is producent in sport, cultuur, media en muziek. Zij produceerden diverse evenementen voor een breed scala aan klanten waaronder:
NOC*NSF, Museumvereniging, EMC2, KNKV, UBS, MWG, E-Power, Bloomingdale, Sky Radio en Radio 538. Evenementen oa: Nationale Sportweek, Museumcongres, Homecoming Paralympische Ploeg, EMC Out of the Box, UBS Winterparty, E-Power Cup, Sky Radio Run, 538@Ibiza.

2010

In november 2010 richtte Van der Kleij zijn eigen bureau Argila op.




1996

Argila is opgericht door Sander van der Kleij. Van der Kleij behaalde in 1996 het doctoraal Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam met als specialisatie Mediastudies. Hierna ging hij als senior tv-planner/ researcher aan de slag bij MediaCom waar hij voor klanten als Procter & Gamble, GlaxoSmithKline Beecham, Roche Nicolas, Mars, Warner Brothers en Virgin zijn ervaring opdeed in mediastrategie, -inkoop en -research.

1999

In 1999 maakt hij de overstap naar de commerciële afdeling van TMF van Lex Harding. In de functies van accountmanager en salesmanager was hij verantwoordelijk voor diverse spot en non-spot projecten en het aansturen van de commerciële afdeling.

2001

In 2001 was hij als sales manager en account director werkzaam bij de zenders van MTV Networks. Naast de ontwikkeling en uitvoering van het commercieel beleid was hij ook verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van diverse marketing partnerships. Enkele voorbeelden van TMF en MTV-projecten zijn:

  • TMF Awards in samenwerking met Nokia en Hi
  • Club MTV in samenwerking met McDonald's
  • TMF Games Maand in samenwerking met Electronic Arts, Free Record Shop, Ubisoft , PC Zone en Playnation
  • TMF Offside in samenwerking met Nike
  • Axe Nightguide in samenwerking met Unilever

2003

In 2003 maakte hij de overstap naar de STER waar hij als sales manager radio en internet verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het commercieel beleid. Tevens gaf hij leiding aan de commerciële afdelingen van de radiostations en internet. Deze afdelingen werken onder andere voor Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 4 en alle sites van de publieke omroep. Hij was in die tijd ook lid van de promotiecommissie van het Platform Radio Exploitanten (PRE). 

2005

In 2005 werd Van der Kleij zelfstandig ondernemer en vennoot bij Just Ask VOF. Just Ask is producent in sport, cultuur, media en muziek. Zij produceerden diverse evenementen voor een breed scala aan klanten waaronder:
NOC*NSF, Museumvereniging, EMC2, KNKV, UBS, MWG, E-Power, Bloomingdale, Sky Radio en Radio 538. Evenementen oa: Nationale Sportweek, Museumcongres, Homecoming Paralympische Ploeg, EMC Out of the Box, UBS Winterparty, E-Power Cup, Sky Radio Run, 538@Ibiza.

2010

In november 2010 richtte Van der Kleij zijn eigen bureau Argila op.




Image

Over Argila

  • 1996

    Argila is opgericht door Sander van der Kleij. Van der Kleij behaalde in 1996 het doctoraal Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam met als specialisatie Mediastudies. Hierna ging hij als senior tv-planner/ researcher aan de slag bij MediaCom waar hij voor klanten als Procter & Gamble, GlaxoSmithKline Beecham, Roche Nicolas, Mars, Warner Brothers en Virgin zijn ervaring opdeed in mediastrategie, -inkoop en -research.

  • 1999

    In 1999 maakt hij de overstap naar de commerciële afdeling van TMF van Lex Harding. In de functies van accountmanager en salesmanager was hij verantwoordelijk voor diverse spot en non-spot projecten en het aansturen van de commerciële afdeling.

  • 2001

    In 2001 was hij als sales manager en account director werkzaam bij de zenders van MTV Networks. Naast de ontwikkeling en uitvoering van het commercieel beleid was hij ook verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van diverse marketing partnerships. Enkele voorbeelden van TMF en MTV-projecten zijn:

    • TMF Awards in samenwerking met Nokia en Hi
    • Club MTV in samenwerking met McDonald's
    • TMF Games Maand in samenwerking met Electronic Arts, Free Record Shop, Ubisoft , PC Zone en Playnation
    • TMF Offside in samenwerking met Nike
    • Axe Nightguide in samenwerking met Unilever

  • 2003

    In 2003 maakte hij de overstap naar de STER waar hij als sales manager radio en internet verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het commercieel beleid. Tevens gaf hij leiding aan de commerciële afdelingen van de radiostations en internet. Deze afdelingen werken onder andere voor Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 4 en alle sites van de publieke omroep. Hij was in die tijd ook lid van de promotiecommissie van het Platform Radio Exploitanten (PRE). 

  • 2005

    In 2005 werd Van der Kleij zelfstandig ondernemer en vennoot bij Just Ask VOF. Just Ask is producent in sport, cultuur, media en muziek. Zij produceerden diverse evenementen voor een breed scala aan klanten waaronder: NOC*NSF, Museumvereniging, EMC2, KNKV, UBS, MWG, E-Power, Bloomingdale, Sky Radio en Radio 538. Evenementen oa: Nationale Sportweek, Museumcongres, Homecoming Paralympische Ploeg, EMC Out of the Box, UBS Winterparty, E-Power Cup, Sky Radio Run, 538@Ibiza.

  • 2010

    In november 2010 richtte Van der Kleij zijn eigen bureau Argila op.