De doelstelling van Waterlands Gemaakt is om de lokale/ streekproducten en ambachten in de regio Waterland uit te lichten en te promoten. Dit werd gerealiseerd door middel van een twintigtal korte commercials/ impressies. Deze video’s werden op de diverse social media kanalen succesvol ingezet en genereerden een enorm hoog bereik. Argila is de coproducent van Waterlands Gemaakt.
Waterlands gemaakt
De doelstelling van Waterlands Gemaakt is om de lokale/ streekproducten en ambachten in de regio Waterland uit te lichten en te promoten. Dit werd gerealiseerd door middel van een twintigtal korte commercials/ impressies. Deze video’s werden op de diverse social media kanalen succesvol ingezet en genereerden een enorm hoog bereik. Argila is de coproducent van Waterlands Gemaakt.
Waterlands gemaakt
De doelstelling van Waterlands Gemaakt is om de lokale/ streekproducten en ambachten in de regio Waterland uit te lichten en te promoten. Dit werd gerealiseerd door middel van een twintigtal korte commercials/ impressies. Deze video’s werden op de diverse social media kanalen succesvol ingezet en genereerden een enorm hoog bereik. Argila is de coproducent van Waterlands Gemaakt.