Waterlandsgoed
Argila was samen met De Creatieve Hoek verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van de stadspromotie van Purmerend. Na uitvoering veldonderzoek werd samen met een speciaal samengestelde klankbordgroep het ‘Verhaal van Purmerend’ opgesteld. Hierna werd de nieuwe pay-off Waterlandsgoed gelanceerd. Argila en De Creatieve Hoek waren verantwoordelijk voor de strategie, uitvoering, creatie en productie van de campagne Purmerend = Waterlandsgoed.
Waterlandsgoed
Argila was samen met De Creatieve Hoek verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van de stadspromotie van Purmerend. Na uitvoering veldonderzoek werd samen met een speciaal samengestelde klankbordgroep het ‘Verhaal van Purmerend’ opgesteld. Hierna werd de nieuwe pay-off Waterlandsgoed gelanceerd. Argila en De Creatieve Hoek waren verantwoordelijk voor de strategie, uitvoering, creatie en productie van de campagne Purmerend = Waterlandsgoed.
Waterlandsgoed
Argila was samen met De Creatieve Hoek verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van de stadspromotie van Purmerend. Na uitvoering veldonderzoek werd samen met een speciaal samengestelde klankbordgroep het ‘Verhaal van Purmerend’ opgesteld. Hierna werd de nieuwe pay-off Waterlandsgoed gelanceerd. Argila en De Creatieve Hoek waren verantwoordelijk voor de strategie, uitvoering, creatie en productie van de campagne Purmerend = Waterlandsgoed.