Wat is een merk eigenlijk…
en waarom zou ik hieraan moeten werken?

Een merk (brand) is wat het publiek denkt, voelt en ervaart bij een bedrijf (bron: Adformatie).

Het gaat veel verder dan alleen een logo, huisstijl of website. Het draait onder andere om de manier waarop een bedrijf met zijn publiek communiceert. Wat weten wij van het bedrijf en wat bieden zij ons? Wie werken er en hoe is de sfeer? Wat is hun verhaal en nog belangrijker, waarom doen zij wat ze doen? Een merk bouwen (branding) gaat dus ook over het creëren van een sterke verbinding met jouw publiek.


Waarom zijn wij Argila gestart?

Wij zijn fan van sterke merken! Wij begeleiden onze klanten bij het bouwen van hun merk. Samen ontwikkelen we een solide marketingcommunicatie strategie waarin we hun verhaal borgen en centraal stellen. Wij zorgen er vervolgens voor dat we met de huisstijl, het concept, de middelenmix en uitingen het verhaal op de beste manier gaan overbrengen, zodat een sterke connectie wordt gemaakt met hun publiek. Dit doen we samen met ons enthousiaste, ietwat eigenwijze 😉 en pragmatisch ingestelde team van specialisten!